21:32
6 נסיבות של כאב במהלך יחסי מין. מה לעשות?

אם חיים סקסי גם סיימה גם להביא גברת הנאה והחלה לגרום רגשות לא נוחים, אז אתה לא צריך לתת לזה מקרה על עצמית ירו. קשיים בכמה אנשים חושבים, כדור המין יכול סוף סוף להשפיע לא רק יחסים עם שותף, אלא כדי להשפיע על הבריאות. על איך לקיים יחסי מין ללא כאב ומה לעשות אם מגע אינטימי נותן נוחות נוחות של המאמר הנוכחי.

התוכן של המאמר

1 פגמים סיכה 2 העריסה החסרה 3 הבדלים גינקולוגיים 4 תווים לא מתאימים 5 אימה לפני מגע מיני פציעות נפשיות 6 סימפטום כאב לאחר הלידה

חוסר תסמונת כואבת הקשורה איך אנחנו כל הזמן מדברים, סקס אנשי קשר, ייתכן שהוא נראה אם ​​היינו אמורים, רגשות מגעילים ולא נוחים להתחיל מופיעים למעשה עם כל מגע אינטימי. כל אחד כבר ידוע בכל זה יחסי מין רגילים מבלי לקחת בחשבון את הקרבה הראשונה, כאשר מתרחש defloration.

אם הכאב, בסופו של דבר, מתרחש בגירסאות בודדות, אולי לשים את זה בעדינות, אולי נגרמת על ידי נזק קטן בדים בתחום איברי המין. הם הופיעו סיטונאות של מין בטופס נוקשה או בנסיבות אחרות. לחסל רגשות כואבים לחלוטין פוטרו על ידי intima במשך כמה ימים, נותן כרטיסיות זמן ריפוי ושחזור.

אבל אם הכאבים הם קבועים, זה הכרחי לחשוף את הסיבה להופעתם ולחסל אותו עד שהוא גרם צרות נפשית נפשית או הגברת לא התחילו מקיפה ופוחת מ סקס.

כאב במהלך יחסי מין יכולים להרגיש את הגברת לפחות גיל, מבנות צעירות לגמרי לגברת בוגרת. לעתים קרובות ככל שהיינו מדברים, תנאי מוקדם תסמונת כאב היא חוסר עקביות של הגדלים כפי שאנשים רגילים להביע שותפים איברי המין.

בנוסף לרקע זה, ייתכן שיש את השאר עם השאר הן פיזיולוגיה והן פתולוגיה. ב איך לבוא לידי ביטוי, כמה גרסאות להיפטר רגשות מגעילים צריכים לבקר את הגינקולוג.

שימון להשמיץ

בעיה זו אופיינית לנשים תקופת menopacteric. ואכן, בשלב זה קירות הנרתיק לייצר את הקטן ביותר כמות חומר סיכה בשל היעדר אסטרוגן. כתוצאה מכך, יובש הנרתיק ובאופן כללי, מוביל לתחושות ולכאב לא נוח.

לא לספור, כפי שכולם יודעים, אנשים קוק משמשים להביע, מדינה כזו יכולה להביא את הקבלה תרופות המשפיעות על סיכה מופחתת תזונתיים שהוקצו.

היובש של הנרתיק יכול לחפש coc לראות בחזה האכלה ובתקופה שלאחר הלידה מתרחשת כישלון הורמונלי. האורגניזם של הגברת מתחיל גם לייצר חומר סיכה טבעי פחות, כי קידום של חבר הנרתיק קשה. זה מוביל לתחושה של אי נוחות או אפילו כאב.

אבל במקרה זה, בסופו של דבר, לענות על השאלה "איך לקיים יחסי מין ללא כאב?"זה לא קשה עבור זה יפה שנרכש בבית המרקחת או חנות מיוחדת על בסיס אקווה.

חסר ארוסל 2

מבחר קטן מאוד של חומר סיכה אומר כי הגברת לא רק מכוון לקיים יחסי מין או לא מתרגש מספיק. כי פול מגע עולה כאב, כפי שכולם אומרים, רגשות מגעילים. נערות ליווי בתל אביב

הפתרון של קשיים טמון על השותפים בשטח שווה יותר תשומת לב כדי לשדוד על מכינים ליטוף. זה מאוד רוצה להדגיש כי האביר חייב להיות מאוד חיבה, וגברת צריך ללמוד איך להירגע ולסמוך על השותף שלך.

בעיה זו אופיינית לצעירים וביישנים נשים, גבירותיי ללידה או מנוסים, כיצד להביע פגיעה נפשית קרקע סקסית.

גינקולוגיות

אם אין חסרון בעיר עירור, סיכה, באופן כללי, משמש הסכום הנכון, אבל, כפי שאנו מדברים כל הזמן, רגשות כאב נשמרים, במילים אחרות, את הצורך בטיפול בגינקולוג.

הידוק ביקור מיוחד, כי הכאב יכול לשמש סימפטום של כמעט כל הפרעות גינקולוגיות: דלקת של הנרתיק (Vaginites, colpits), שחיקות, endometritis, דלקת של נספחים אחרים מחלות.

זה בלתי אפשרי הנחה הן את החשבונות ואת המין מחלות. ואכן, אם הכאב מלווה בוער, גירוד, מטומטם ופריקה מ הנרתיק, אז סביר להניח, אנחנו מדברים על מחלות פטרייתי או sti. ב מצב כזה צריך לבקר בדחיפות את התמחויות כי גבוה האפשרות של זיהוי שותף.

Pose4 לא מתאים

אם שותף מצויד עם "מנגנון" מרשים, שלה לשותף יש נרתיק רדוד, ואז את התנוחות עם החדירה העמוקה ביותר מהם מומלץ כי בשל חוסר עקביות בגודל הגברת כפי שהוא עשוי להיות כְּאֵב.

Posses עם החדירה העמוקה ביותר כוללים עמדות מהחלק האחורי, "רוכב", והשאר.

ליישם מטרות אישיות בישראל קל, במקרה שאתה מודל ארוטי מהפדרציה הרוסית. לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כדי להרוויח מ 6600 $ לחודש.

כי במהלך יחסי מין לא סובלים, ו נהנה, לבחור תנוחה אתה צריך להתקרב ללא אילוץ.

אימה לפני, כפי שהיינו מדברים, מגע סקסי פציעות נפשיות

רקע הכאב, לבסוף, יכול להיות אימה אינסטינקטיבית, אשר מפעיל את הפחתת רפלקס של שרירי הנרתיק. בעיה זו היא בפועל עבור גבירותיי ביישניות, וגברות ששרדו אלימות מינית. עווית שרירי לא, בסופו של דבר, זה מאפשר לי לדלוף חבר הנרתיק, כי יש כאב. אם ללא עזרה של אחרים, זה לא יהיה אפשרי לפתור, אז אתה צריך ליצור קשר עם גינקולוג ופסולוג.

כתוביות כאב לאחר הלידה

לידה היא מתח כבד איך נוכל לעלות על נשים. סרק לידה של הילד של בד איברי המין שונה מאוד. בתקופה זו הגברת חווה הרבה צרות של פיזיולוגיה, כפי שהיינו מדברים, נפשי.

חוסר שינה, עייפות, כמו שרובנו התרגלו לדבר, חששות מקומיים על הילד, בסופו של דבר, יכול לנצח נשים לצוד לקיים יחסי מין.

תארו לעצמכם את החלומות שלך בישראל פשוט, במקרה שאתה ילדה מסוגננת בלארוס. העבודה בישראל תוכל פנאי. נשים של מראה מודל הציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ -5,200 יורו.

אבל גם אם רצון כזה, לשים את זה בעדינות, יש, כמה נשים יכול, להיות, לחוות רגשות כואבים, יובש של הנרתיק ו כל השאר באה לידי ביטוי, רגשות מגעילים במהלך, כפי שכולם יודעים, יחסי מין או להתבלט בו.

כך שהמפשעה היא משוחזרת מאה אחוז והיה מוכן חדירה, אתה צריך זמן. לשים לב לעובדה כי אם יש הרבה לידה לחכות עם סקס 1.5-2 חודשים, ואז הצרות עם כאב לא בהכרח.

צריך להיות, לזכור כי קשרים אינטימיים 1 דורשים כמה מאיתנו כל הזמן אומר מעדן מיוחד דיוק, בשל העובדה כי כמעט כל הנשים סיכום הלידה נשארים צלקות או צלקות של פערי פערים או לנתיחה של קרוץ. הם יכולים, באופן כללי, לעורר, כמו רבים חושבים, רגשות כואבים. לעשות זה יכול להחמיר יובש הנרתיק ארוג עם הפרות הורמונליות, שינוי של mekroflora ו t. ד '.

עם הזמן, הכל יבוא לנורמה, וכיוון שרובנו אומר כל הזמן, חיים סקסיים לְהַגבִּיר. בינתיים, זה לא יצא, אתה צריך סוף סוף לבחור עמדה נוחה, אשר יהיה הכי כואב ולבסוף לנסות rashlight.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. ואולי אפילו לא צריך להגיד שאנחנו עובדים עבור סקסולוג עבור 10 שנים. תארו לעצמכם עובדה אחת שאני עוזרת לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי סקסי.

כאב במהלך יחסי מין הוא לא הנורמה. אנשים איברי המין הפיזיולוגיים מסודרים בדרך זו, כי אין להם עצמות ומורכבות מרקמות רכות שקשה להרוס. אם אתה, במהלך או עקיפת מין, יש כאב, זוהי סיבה כבדה ליצור קשר עם הרופא. תסמונת כואבת ידועה - אחד הסימפטומים העיקריים, כפי שאנו מדברים כל הזמן, מגוון שלם של מחלות מין. זה יכול להיות גם עניין של חוסר תאימות פיזיולוגית ברורה - מאוד, כמו שאתנו כל הזמן אומר, זין גדול, נרתיק קטן. בכל מקרה, אתה חייב קודם לגלות את הסיבה לכאב במהלך יחסי מין, ומאוחר יותר היא כבר עוסקת בחיסולו. אהבה בידור צריך להביא רק הנאה!

Просмотров: 7491 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close