22:09
6 שיטות משתנות למין בסתיו

צחצוח יכול להרוס את העניינים החזקים ביותר, ומונוטוניות היא מסוגלת להפוך אפילו את המין הנעים ביותר לא אהוב. כדי לשמור על רעננות וחיבה זה לזה, אתה לא יכול לאפשר רמז לשעמום. זה נעשה כדי כאב רק. שיטות משתנות למין כל כך הרבה שזה לא מספיק ו 10 חיי לנסות לנסות למרות החלק העשירי.

התוכן של המאמר

1 "עיסוי" עם נרות בוערים 2 "צמר" סטריפטיז 3 משחק תפקידים "זרים בבר" 4 חומרי סיכה עם טעמים שונים 5 סקס על מכונת הכביסה 6 סקס ב "shalash"

"עיסוי" עם נרות בוערים

שעווה חמה היא אמצעים ניסו, יעיל ולא מסוכנים להגדיל את החום של תשוקות סקסיות. משחקים איתו לעשות אווירה רומנטית להתאים לחלוטין הן עבור אוהבי BDSM עבור אלה שאינם תופסים אותו.

למעשה, שעווה חמה על השפעתו היא לא שונה מן היישומים פרפין ריפוי. ב BDSM, המשחק עם זה הוא מומר רק במקרה זה, אם הוא מופעל באופן פעיל על אזורי רגיש העליון. במקרים אחרים, טיפות חמות לעשות תחושה של חום נעימה ולעזור לחזק את ההתרגשות הסקסית, בזכות הסביבה של שותף.

עבור "עיסוי" נרות חמים צריך להשתמש נרות מיוחדים. כנסיית שעווה רגילה, דקורטיבית או טהורה עבור משחקים אלה אינן מתאימות. סאנגולוג קליני רוג'רס מדגיש כי עיסוי נרות שנוצרו במיוחד עבור משחקים סקסי מיד לעורר את לוח המלגה עשיר.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מצליחים, מה שהם רוצים להיראות בחגיגה, לוקח ידית עם בחורה מרהיבה. הרווח הזה מספיק, כדי לכסות לחלוטין את עצמם לאובייקטים הדרושים.

ההרכב שלהם מגיע שמנים אתריים רבים שיש להם השפעה מועילה על העור, הם גם לפרסם ניחוח מרגש בשל אפרודיזיאק.

אבל לפני שאתה כולל משחקים עם נרות בפועל sexiest שלך, יש צורך לחקור בדאגה כל ההיבטים של בעיה זו. נרות לא לסלוח טעויות. רשלנות והקדמה של נר לא נכון יכול להוביל כוויות כואבות צלקות מכוערות. האוהבים הקיצוניים ביותר עשויים אפילו לבוא דבש חירום שימושי.

לקנות נר עיסוי עכשיו קל יותר מהרגיל. מוצר זה נמצא בכל חנות למבוגרים. יש ריח חזק שלהם, צורה מרתקת, והם מאוזנים על ידי מאקר כזה, כדי להפחית את האפשרות של גרסה חולה (אש חיים) הוא למעשה אפס.

כל הצופים כאן מסתיימים כי יש לך רק קסם סקסי ענק.אז למה לא לנסות את לוח הטבעים של הרגשות? כדי לעשות זאת, יש להיפגש בבר ולשחק את ההיכרות של 2 אנשים לא מוכרים.משחק לבוא אל הבר לא קנו, אבל עם מרווח מסוים. כמה זוג מגיע לשותף שלך, מקבל היכרות, לפלרטט, ולאחר מכן זוג שולח למלון או לביתה לקיים יחסי מין.

למשחק עם הנר אתה צריך לבשל. כדי לעשות זאת, הנר הוא מואר ולתת לו לגנוב לפחות 30 דקות. זה מאפשר שעווה להמיס בינוני לאורך נפח. גדיל מיוחד מגיע לקבוצה עם נרות רבים, כך שתוכל לגייס את ההתמיסות והיא גורשת ליישם אותו על ידי טיפות מאג'ן לנקודה הרצויה. אם הציצית אינה נכנסת להגדיר, תוכל להשתמש בכל מברשת אמנותית צרה.

אתה יכול גם לעיתים קרובות לעמוד בעיצוב הבא: מיכל שבו הנר ממוקם, שנעשו בצורה של קנקן, המאפשר לך לשפוך שעווה מותכת על הגוף צרים טפטוף.

מחכה עד הנר מתחמם, אתה יכול להשתמש עבור חיבה הכנה או פשוט לשמוח את הריח המרגש ואת ברק מסתורי של הלהבה.

כאשר נר במשך מאה אחוז התחמם, הלהבה בהחלט צריכה להחזיר. להמיס של נר עיסוי לא לחזק די הרבה זמן (כ 30 דקות), ואתה תהיה זמן ליהנות מהמשחק איתו.

שעווה עיסוי מושלם מרכך את העור, ולכן מומלץ לשפוך אותו הראשון על ספוגית. עדיף להתחיל עיסוי נר מן עצירה. למרות הפשטות של תרחיש כזה, המשחק "זרים בבר" באמת מרגש. אחרי הכל, זה התגלמות אמיתית של תשוקה מוסתרת. במקביל, התגלמות כזו, שלאחרה לא תהיה תשובה, לא אימה, ולא בושה - אף אחד לא משנה אף אחד, אבל עם כל זה מפלרטט נואשות בבר לקנאה לכל הקהל.משחק חד חריג "זרים בבר" רוכש, אם אתה משחק אותו בזמן נסיעה לעיר אחרת.

אתה יכול ללכת שווה למקומות רגישים יותר: נוכל מתכופף, החלק האחורי של הברך, פני השטח הפנימי של הירכיים. בנוסף, לכל אדם יש נקודות ייחודיות משלה, את ההשפעה על אשר נותן הנאה חריפה יותר. השותפים שלהם צריכים למצוא ללא עזרה של אחרים.

במהלך המשחק עם שעווה, זה צריך להישמר בראש שלי, כי לא משנה מה המקרים שעווה על קרום ריריות יכול. אסור לטפטף על העיניים, בנרתיק, על ראשו של חבר, בפה, בפה. טריקים דומים כי אנשים רבים נמצאים בתצוגה או אפילו על הבמה, לעשות אמנים מבושלים במיוחד. היכולת ללא פגיעה בעצמך לקחת שעווה מותכת בנרתיק מבקש הזדמנויות מיוחדות ושיעורים. להתקלח לאחר המשחק עם שעווה יכול להיות.כולנו מן הנוער מוכר הפרפרים המזוינים הנעימים בטעם, אשר מתעוררים כאשר אתה מתפתח מתנות. כדי להרחיב את ההנאה הזאת, נוצר כיוון העיצוב המיוחד, המפתח אריזה סגורה. דירות דיסקרטיות בחיפה

אדם בלי להתכונן לא יקבל שום תענוג - המקרה יסתיים עם כוויה כואבת וזיהום מצורף.ירידה שעווה קפואה מהגוף לא קשה בכלל. בשביל זה אתה לא צריך לעשות כל מאמץ.

"צמר" סטריפטיז 2

יפנית אמנות של מתנות אריזה מופנה.

אלמנטים של אריזות טיפוס ניתן להשתמש כדי לשנות את המשחקים. לשם כך, כמה שכבות של בגדים יכול להיות שימושי. יש צורך ללבוש כמה משחות, אחד על גבי אחר, כמה סוודרים, משהו אחר.

כאשר ההאלי יירה זה מזה את כל הבגדים הזה ערבוב, המתח הקדמי יגיע לשיא.

משחק תפקידים "זרים בבר" 3

אני כנראה רוצה ללכת לבר ולקחת שותף למין. מספר בלתי מוגבל של סרטים משכנע אותנו כי זה מאוד מעניין. ודרך אגב, זה באמת ממש מרגש. תארו לעצמכם: האווירה של בר הקפיצה, כולם מקוצצים עם משקאות רבים זרים יפה לבושים היטב, וכולם באופק. וכאן אתה יכול לבוא לאדם שלך לכולם, וזה מיד פוגש הדדיות.בזכות תוספים מיוחדים, שעווה של נר עיסוי לא מחומם מעל 100 מעלות, ולכן זה לא יכול להיות מאוד שריפת ירידה.הרכב של נר עיסוי מגיע הרבה שמן, כי טיפות הם מקורר במהירות רבה ופשוט להסיר מן העור, משאיר רק קצת סימן שמנוני, כמו מבוא שופע של שמנת. הם לא פרצו את השערות כמו שעווה זו לאפילציה.

זה נותן יתרונות כפולים - טיפוח העור ואת ההתרגשות הסקסית ביותר, כי בעקבות יש מספר עצום של נקודות רגישות מאוד.אם אתה שופך את הברכיים, אז אתה צריך לפעול עם זהירות מיוחדת. כוס הברך אינה מועברת לחלוטין, וכדי למנוע זאת, מגע חייב להיות הכי הרבה. אזור זה לא ניתן להפנות באופן פעיל.

ובשביל זה, אין צורך לחכות לחופשה בכלל. אתה יכול לשחק ובמהלך השבוע הרגיל, לאחר שעזב את העיר הסמוכה ולהסיר את חדר המלון.

חומרי סיכה עם טעם שונה

חומרי סיכה הם משמעותית שביעות רצון טובה יותר עם סקס. עכשיו הם מוקצים את הריחות השונים ביותר, ואפילו להפוך אותם אכילים.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של מסובך נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין Esquiten, כי זה ידגיש את המצב יעשה חברה מצוינת.

ההקדמה של חומרי סיכה אכילה נוחים מאוד נוח מאוד - זה אומר שבמהלך מין סוער אתה יכול לנשק וללקק את השותף שלך והוא מגורש לבלוע חלק של חומר סיכה, בלי לחשוש להפריע בחילה או בבטן.

מורה מורה ליסה פין מדגישה כי אדיבנות של חומר סיכה חשוב אפילו יותר מאשר הטעמים שלה. אבל עכשיו למעשה כל סיכה בטעם הוא עשה אכיל.

חומר סיכה disonled אכיל צריך להיות מועדף, גם אם אתה לא הולך לקחת את זה בפה שלך. העובדה היא שאם חומר סיכה הוא מסוכן בפה, זה אומר שזה לא טוב מאוד עבור קרום רירית אחרים. לכן, חנויות מין גדולות רבות אפילו לא כוללים מוצרים סיכה אכילים בטווח שלהם.

חומרי סיכה עם תוספי הטעם יכול להיות על אקווה, שמן או בסיס סיליקון. מטרתם העיקרית מורכבת לא רק רק בהפחתת החיכוך, ובתחזקת ההתרגשות המינית של השותפים. כשמדובר במין, יותר רגשות נמנעים, כך טוב יותר, ולכן מתגרה ריחות - זה תוספת טובה. בנוסף, אם השותפים להשתמש בהגנה על מחסום, הטעם והריח של חומר סיכה הוא dulling את הטעם של לטקס, ומין אוראלי מביא יותר כיף לשני המשתתפים.

חומרי סיכה אכילים ארומטים מאפשרים לך בקלות לשחק מין אכיל. לדוגמה, אתה יכול לקחת חומר סיכה עם ריח וטעם של שוקולד, מרחץ אותו hahal וללקק אותו מכל המקומות. סיכה היא לגמרי לא מסוכנים עבור הנרתיק ומקומות אינטימיים אחרים, כי, שלא כמו שוקולד אמיתי, זה לא גורם לגירוי ולא עושה איומים על התפתחות של זיהום פטרייתי.

יש להדגיש כי חומרי סיכה בטעם נעשים רק כדי לשפר את הרגשנות, אך לא להסוות ארומה טבעית. הם אינם משפיעים על חיידקים ואורגניזמים קטנים אחרים שנוכחותם גורמת לריח מסוים. כדי לחסל את ניחוח נבזי, פנה לרופא ולעבור את מהלך הריפוי המתאים.

סקס על מכונת הכביסה 5

מכונת הכביסה עם שיקול נמוך, מתברר להיות מותאם באופן משמעותי עבור משחקי מין מאשר לשטיפה. זה יכול לשמש תמיכה עבור עמדות חריגות רבות, וזה מאוד נוח. אבל החלק המרתק ביותר מתחיל כאשר המכשיר עובד במצב prescrat.

הזיכרונות הסקסיים הקלוריט ביותר ניתן להשיג באמצעות מודלים מתקדמים מאוד של מכונות כביסה כי הם רטט מאוד בעת עבודה. הם מסוגלים לתת הנאה חזקה כל כך, אם התקציב מאפשר, אתה יכול לקנות מכונה כזו במיוחד עבור סקס.

כדי לכלול את מצב צעצוע מין במכונה הניח כמות קטנה של בגדים ולכלול את מהירות הספין הגבוהה ביותר. עכשיו אתה יכול לקיים יחסי מין, יושב גם שוכב על המכונה, גם עושה להתמקד בה. מכונת כביסה מתאים לחלוטין לכל סוגי המין: הנרתיק, אוראלי ואחורי.

סקס ב "shalash" 6

כולם יודעים את הפתגם "עם גן עדן מיליק בחלוש". גן עדן זה יכול להיות מנוסה לחלוטין, אפילו לחיות עם דירת עיר רגילה. רגשות אכן אכן.

Salus למין ניתן לבנות ביער האמיתי. אבל זה מאוד מטריד, והאווירה תהיה רומנטית מאוד, אבל מאוד מביך, והכי חשוב, nonhygienic. אבל אם אתה לא לדחוף על שטיחים עבים או שקיות שינה וכמה מרכב של מים, אתה יכול לארגן סקס טוב של shala בטבע.

אפילו קל יותר, נוח יותר וזול יותר לבנות שחלת אהבה בחדר השינה שלה, באמצעות כריות ושמיכות כמו חומר בניין.

"כריות - כלי ללא דופי למין", אומר אן שמחה, מורה מין מוסמך ולוס אנג'לס יחסים. "הם יכולים לשמש למעשה בכל מקום שבו הגוף שלך עשוי להזדקק לתמיכה קטנה".

כריות באופן כללי הן שימושיות מאוד למין. אלה יכולים להיות כריות סטנדרטיות, אורטופדי או כריות סקס מיוחד. הם מספקים תמיכה רכה ואמינה בכל העמדות.

אהבה סיגים מן הכריות בהחלט הופך לאחד משחקי המין האהובים עבור כל מי שאי פעם ניסה לבנות את זה.

Просмотров: 93 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close