21:31
איך לעשות סקס לאחר הריון ולידה: עצות שימושיות

הריון ולידה הוא זמן מצוין בחייו של כל אחד זוגות, אבל, לעתים קרובות זה קורה, לאחר כל כך שינויים בולטים בחיים, תשוקה ב זוג שוכך או נעלם. באופן טבעי, טיפול לתינוקות ובבית מקרים מעוררים הרבה כוח ולהשאיר זמן לחידוש מערכות יחסים. אבל "ידיים" לא יכול בשום פנים ואופן, כי במקרים מיניים הם אחד של הרגעים העיקריים בחייו של כל זוג תוצרת בית מאושר. אחרי הורמונל ותצורות פיזיות שאלה סבירה מופיעה כיצד לעשות מין לאחר הריון ולידה, ואת הפתרון של זה השאלה היא לא רק "על הכתפיים" שותפים, השותף חייב לקחת זהו תפקיד קונקרטי.

התוכן של המאמר

1 בילוי - עזרה עיקרית בהקמת חיי מין 2 בילוי משותף יעזור להפוך תקשורת 3 שפע סקסי לאחר הלידה - ההחלטה אינה כרגיל, אבל מאוד הכרחי

מנוחה - עזרה עיקרית בהקמת חיי מין

בצעדים הראשונים לאחר לידתו של הילד, שותף מאוד עייף מן הצרות על התינוק, ואת העבודה ללא שינוי על הבית, אשר רק להגדיל. לכן השותף חייב להבין כי מנוחה לא דורש רק לו, אחרי יום בת, וחצי המקסים שלו. זה לא קשה לפתור בעיה זו, זה די קל לעזור עם הבית עניינים ופשוט לשבת עם הילד, כך של האם היתה הזדמנות להתקלח שמור על התלבושת שלך.בהתחשב בעובדה כי היעדר מין יחסים, במשך זמן רב מאשר חודש אחד, אולי הנגרמת על ידי המצב הפיזי של השותף (במקרה זה, כאשר הלידה לא היתה טבעי), אז אתה לא צריך לשכוח את הנוכחות ואפשרויות אחרות שְׂרִידִים. אוראלי ליטוף - זוהי הזדמנות יפה לתלות האדם עצמו מוכן לתת אהבה וטיפול בחצי עצמו.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. האנשים העשירים של ישראל לא התאימו בפומבי להראות נשים וילדים. זה יסודי לבחור אסקמנטל, אשר יקצה את המיקום יעשה חברה יפה.

ליטוף אוראלי יכול להיות נועז ופתאומי, אתה לא צריך לפחד מבדיקות, כי כדי להביא הנאה לשותף - זה אומר לקבל את זה בעצמי.תשובה מפורטת לשאלה לאחר הלידה דרך כמה אתה יכול לקיים יחסי מין, לקרוא במאמר שלנו.

בילוי משותף יעזור לבצע תקשורת 2

לא חושב כי זוגות נשואים כבר לא צריך לבלות יחד, כדי לענות על השאלה איך לעשות חיים אינטימיים, וכאשר אתה יכול לקיים יחסי מין לאחר הלידה, אתה צריך לבלות יותר זמן - זה יכול להיות משותף ללכת עם ילד, לעבוד על הבית או רק לנוח על המיטה. כדי לגלות את הרצונות ואת הצרכים של השותף שלך - זה בדיוק מה יעזור שותפים לממש אחד את השני, כמו גם לברר מי ומה מצפה מיחסי מין.

שפע סקסי לאחר הלידה - ההחלטה היא לא כרגיל, אבל מאוד הכרחי 3

על מנת שהמין שהביא הנאה לשני השותפים, זה הכרחי לא רק להבין ולקחת תצורות זה לזה, ולהראות השותף הוא שהוא גם מרופד ומושך, עדיין. לא שווה את זה לבלבל תצורות בגוף שלך, הם טבעיים ולא מסוגלים לדחוף אדם אוהב. אבל אם גישה כזו היא הגדלת, זה שווה רק בחיים סקסיים כמה שפע.

אתה יכול לבחור תנוחות שלא יספקו אי נוחות אף אחד של שותפים. לא לבלבל את הרצונות שלך, אתה תמיד יכול למצוא את האפשרויות האלה כי יהיה "לטעום הן". הקדמה למין - אם כי לא ארוך, אבל מאוד עִקָרוֹן. בשל העובדה כי בגוף הנשי במהלך ההריון ולידה התרחבות הורמונליות, לפעמים "הכנה" למין Inexponim והכרחי, כך השותף יכול גם לקבל הנאה. מליטפות הדדית יבוטלו על ידי כל השותפים שיביאו נהנה שניהם. יישום תכונות ותלבושות מין. אם בני הזוג אהבתי "סקס" לפני ההריון, ואז צרות עם ההחלטה על שאלה זו לא תיווצר. ובמקרה זה, אם ניסיון כזה יהיה הראשון לדאוג הוא לא שווה את זה, כי באופן ספציפי, התלבושות יעזור להסתיר את אלה "חסרונות" שממנו לא לצוד להפגין את עצמם לשותף.

איך לעשות סקס לאחר הריון ולידה - השאלה היא לא רגילה, וכל זוג מגיע שלו החלטה של ​​עצמו.

באופן טבעי, ישנם מצבים שונים עבור כל זוג, אם סקס אין קשר עם זוג בתוך חודש לאחר הלידה, אין שום דבר נורא, תשוקה הדדית, לאחר שהמצב שחווה על ידי "הלחץ", מסתובב חודש וחצי.

חולם מנוסה לחלום על שיתוף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם נדיבים ועדינים. רק זה בדרך כלל לא רק הצדדים השימושיים בעבודה.
נערות ליווי בראשון לציון

אבל במקרה זה, אם לא נמצאו מקרים מיניים לא להביא הנאה במשך יותר משנה, אז אתה צריך לשלוח תשומת לב אליו. באופן טבעי, אף אחד לא רוצה להרגיש לא נוכחים ומקופחים. ו שותף צריך להבין את האיש הזה, כמו גם את הילד, שואל תשומת לב וטיפול, ולא רק ארוחת ערב מוכנה ומאודרים.

אחרי הלידה, אפילו שעה אחת חינם הזמן שניתן להרחיב את "הצרכים שלו" הוא בדיוק מה עוזר להיפגש ולהרגיש בטוחים יותר.לא כל אבא חושב שאמא גם צריכה קבל מספיק שינה, בלילה אתה יכול לקום לתינוק בתורו. בְּדֶרֶך כְּלַל, שאר הוא האינדיקטור העיקרי של האטרקטיביות של הורים צעירים.

Просмотров: 443 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close