01:33
איך לעורר בחור נשיקה: טיפים לנשים ו fantasies סודי בחורים

נשיקה היא אמנות שלמה. הם יכולים להיות איך לדחוף את השותף מעצמם (אם אתה מנסה ללקק אותו עם השפה), כך לפתות. איך לעורר נשיקה בחור אולי יש כמה סודות? דירות דיסקרטיות

תוכן אבן

1 מדריך לפי המרגש ביותר נשיקות 2 גוף 3 Astropotocelogiya

יש!

להגן עליך לחברה טוואן.

הייד על הנלהב ביותר נשיקות

נשיקה רטובה

באופן כללי, הבנות הן כמו רובנו התרגלו לומר, את האוהבים העיקריים של נשיקות עדינות. יש לציין כי ב 2013 מדענים של מכון אוקספורד כך לדבר למדו כי נשים נראה אוהב נשיקות רומנטיות, אבל הרצפה זכר מעדיף כל כך המכונה "נשיקה צרפתית".

ברור, כולם כמו טעם שונה, אבל העובדה נשארת fokt - גברים עושים אירועים אמיתיים מן נשיקות נלהבות.

אֵיך מרגש את הבחור נשיקה? Reloing אותו בצרפתית!

אם בין הבחור לאישה ברורה סקסי מתח, אתה יכול בבטחה לקחת את היוזמה לידיים שלך - למשוך גבר מאחורי הכתפיים ולבסוף לנשק אותו. בהתחלה, ללטף, ולאחר מכן להתחבר "צרפתית מבטא ", במילים אחרות, לבסוף, להוסיף שפה.

כללים רק שניים - לא להגזים את התשוקה לא נסו לארגן פורנו בתקציב נמוך במקום ציבורי.

הוסף חושניות

הרגשתי בצרפתית - זה לא "לשבור את הספוגים החוצה את השפה ". אם נשיקות לא החלק החזק ביותר שלך, לא, זה שווה "לקחת לחץ". תארו לעצמכם עובדה אחת שאם הצעיר הוא רומנטי מתון, בקושי הוא יעריך את החדירה הפתאומית של השפה שלך בגרנקס שלו.

Tehe הולך - הבא אתה.

תמיכה של גברים מאובטחים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה רגילה לציבור להפגין נשים וילדים. זה יסודי לבחור אסקמנטל, אשר ידגיש את הרמה יעשה חברה נעימה.

לגעת עם ספוגים שלו גובה. כמובן, כולנו יודעים שאנחנו תופסים את השפה העליונה שלך. כולם יודעים כי בזהירות לפתוח את ספוגים שלו והלשון שלך תיגע בו. ואז להסיר את הלשון בחזרה. ואז שוב תן לו במשחק. מניפולציות מתגרות כאלה הן מעט, אבל נכון, זה יהיה, יוביל האיש הזה, לשים את זה בעדינות, יהיה ללכוד התרגשות.

נשיקות קטנות

קמה סוטרה אומרת כי רק ו caissing אדם פנימה פינות פיו, תגרום לגאות של תשוקה אמיתית.

נשיקות כאלה יכולים פשוט להיראות בתמימות, אבל במיוחד כמה "ברור" מנער את הדם וכוחות גבר גדול יותר.

אגב, כל אותו זוכר את הנשיקות בצוואר ובקסם שלהם פעולה?

לנשק את השותף בצוואר, ואז מעט לזוז אל גיבאם שלו. מלטפת את זוויות השפתיים שלו.

אם קודם לכן היית מעדיף כל הזמן לזנק גבר וכמעט להקל עליו, אז זה נראה סוף סוף לא יעבור על ידי האניה שלו. אני באמת רוצה להדגיש את התגובה.

ערפד Zomomashki

עידון עיקרי: לא לזוז עם עקיצות. תשוקה, לחץ ודגם דליק - זה טבעי, נהדר. אבל אם נשיקות בחור ספוג כוס בדם, והוא צד לעקוף את כל מה שמכה Bdsm, לא סביר שאתה מרגש את זה. מהר יותר צועק וכוח, בסופו של דבר, לדחות שום וקודש, כפי שאנשים נהגו להביע, מים.

במהלך הנשיקה, נשך את שפתו התחתונה. מילת מפתח - מעט.

Yeniciatheva אינו עונש

כולנו באחד זה או אחר או דומיננטי, או Sabamissive. איזה סוג של הצעיר שלך שייך?

נשק את זה. בלהט ומהר. זה יהיה רע אם לא צוין כי ואז להסיר. חכה עד שהוא תורם לך בשבילך.

הראית לו התלהבות משלך, אבל עכשיו התור שלו לקחת את היוזמה באופן פעיל לחתוך לתוך התהליך.

הוא אוהב שאישה מתבטאת ביוזמה, אבל לא מנסה לגרור את השמיכה בעצמך ונותן לו את ההזדמנות לקחת הכל עבור שליטה משלהם.

עכשיו אנחנו משחיתים לנשק.

Body2

אוזניים

האוזניים - האזור הוא רגיש מאוד מאוד תגובה נשיקות. כי אזור זה אינו סובל את המהירות ואת הלחץ מיותר. רוך עדינות - הנה הנשק שלנו.

גישה לאוזניים של השותף. שעון ס ' נשיקות. לאפשר לאדם להרגיש את הנשימה שלך. תן לו כמה שניות. התחל עם נשיקות זהירות ועדינות. הפעל את B משחק שפה. לשון לשון לאט לבלות על האוזן contour בָּחוּר. לא לשבת ידיים wagging. למעשה. כמה אנשים יודעים מה אתה רועד אוזניים של נשיקות שותפות, מלטפות באצבעותיו על צווארו, מבלים איך אנחנו מביעים, יד שיער, חזה, בטן, ולאחר מכן לרדת לאזור החם ביותר על גופו. צוואר

יורד למטה. רכות עדיין רלוונטית. איך זה לא יהיה מוזר, אבל אתה יכול, באופן טבעי, תן ​​את הבחור זוג skeins, אבל רק במקרה זה, אם שניכם הם אוהבי דברים דומים.

ללכת מן האוזן אל הצוואר, ללטף וחשני לכסות את נשיקות הצוואר של הבחור. חבר את השפה. לבלות את קצה השפה על הצוואר. עקיצות קל יעלו מעלות של מה שקורה. החזה והבטן

החדר נעשה חם.

Netanyahu מלמעלה למטה, מתנשקים על עצם הבריח הראשון, מאוחר יותר כתפיים וחזה של בחור. השתמש בשפה. בזהירות מעגל את השפה בהתחלה, מאוחר יותר, מאוחר יותר פטמה אחרת. ספוג הקדמי, לחץ עליהם אל החזה או בטן גברים ולעשות ואקום על עורו. יש צורך להדגיש כי אז מעט להסיר. כולם יודעים שזה לא הכרחי נסה ליצור מחדש את ההשפעה של שואב אבק. כולם יודעים כי מניפולציות קלות למדי האיש חש בלחץ נעים. לדוגמה את זה. כולם יודעים כי לרדת לבטן, ומאוחר יותר שוב לנשק את השדיים שלך גברים, לישה איך רובנו התרגלו לרדת לרדת.

Ostropotocelogy3

איך בדיוק נציגי סמלים שונים של גלגל המזלות דחוקים?

Flamers ונשיקות רגילים לכבוש את הצד בפועל ואת התשוקה כניעה. הם לא, לשים את זה בעדינות, הם רוצים לחכות זמן רב כאילו הנשיקה הראשונה. משותף משלו הם מצפים לתשוקה ובחושניות כאלה. איך, זה הפך, ליזום נשיקה של בחור שנולד תחת סימן זה? לענות על הנשיקה שלו בקלות כדי להציג את היכולות שלך. מזל שור מעריץ נשיקה ארוכה, לא עולה בקנה אחד, וכפי שאלה לנו כל הזמן אומר, רומנטי. מופרזת מופרזת e מרדף הם לא מעריכים. נהג להיות פעיל, אבל מוכן סוף סוף לתת את לוח הברזדה בידיים (ספוגים) של השותף. ג'מיני - סמל כפול בכל דבר, כולל בנשיקות. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שהפרעות לא היו נסבלות, ולכן, אתה תצטרך להגיש בקשה כמה מאיתנו כל הזמן אומרת, טכניקות שונות, כך שהצעיר הזה, חס וחלילה, לא טרח. סמל חושני וחושני.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה יותר נחמד להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המעמד ותאסוף חברה מצוינת.

בנוסף, הם מאוד סקרנים - אם אתה מפתיע אותו עם טריקים חדשים, הוא יהיה סקרן כאן כדי לדבר כאן: "ו קוקיה עדיין כשרונות יש לך?- רוקי - ביותר, יותר מאשר הרבה יותר מאשר גברים רומנטיים בעולם. הכי רגיש. אנשים מעטים יודעים מה הם יכולים להיות נבוכים, אבל אם הם יהיו קדושים, אשר עם הסבלים על, כפי שחרדנו, גל אחד ייתן לה את כל רוך שלה. האריות מודוליות, מפותדים טמפרמנטליים. חריגה בגלוי לבסוף לבסוף את רגשותיהם, ונשיקות אינן נכללות. ללא ספק, ראוי להזכיר כי טבע נלהב. אם האריה, האריה, באופן כללי, חווה רגשות חזקים בשבילך, אתה בהחלט לזהות. וירג 'ין - אנליסטים ופרפקציוניסטים. אם השותף אינו, בסופו של דבר, הוא חווה להם תשוקה, נעלמת והאבק הוא ביישן. לשים לב לעובדה כי נשיקות עם devomi לא לתת לו סוף סוף להיכנס השתקפויות וניתוח של מה שקורה. קשקשים - מגולם את הבלונים. אבל כשזה מגיע לנשק, הכל ישתנה סוף סוף. סמל נלהב, שובבה. יודע איך לפתות ולעבור את השותף. אל תעזבי נוקשות וביישנות. איך לעורר את הנשיקה של הבחור הזה? תן לו, באופן כללי, להבין את האומץ ואת התשוקה שלך כמו בתוכו. עקרבים - אוהבי טובים. הם גם כדורגל, מקצועי. תשוקה, מפעלים והתרגשות הועברו רק לשותפו. אפילו natur חושני e-you בכיר, ואת הנוכחי של אלה שאינם כל כך קל להגיע Komu - הם מתעוררים בעקרב של אינסטינקטים ציד. חופש, creotes ותשוקה - זה על Strletsov. ואולי אפילו לא צריכים לומר שהם ניתנים לנשק עם שותף עם כל החושניות. אם אתה לא לענות עליהם בחשאי, כאן, סוף סוף, zooky. גדי Tokget עצמו פיתחה אינטואיציה - נראה שהם מרגישים כל הזמן מה נשיקות סוף סוף להוטה על השותף שלהם. לא הולך לקחת את היוזמה בידיהם, לעשות אדמה. תן להם זמן והם יראו את מה שהם מסוגלים. Aquarius רוצה לקחת כל דבר מהחיים, בעוד כאן וברגע. תארו לעצמכם עובדה אחת, ולכן לא להיות מופתע, אם בתהליך של נשיקות הם יורשו ביד. דגים - פעולות, קוק הוקם, חולמני ורומנטי. כמה נשמעו בידיעה שהם ניתנים לנשק עם כל הנשמה. אבל יש בעיה אחת - הם מציגים מדי פעם את היוזמה. הם צריכים שותף עם מי הם יוכלו להשיג מאה אחוז. כאשר הם מוצאים איך נהגנו לדבר, כך, הם ייתנו לו חושניות כאלה שהוא לא חלום.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני חייב לומר שאני עובד עבור סקסולוג במשך 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים כיצד להשיג חיים סקסיים.

ספוגים - אחד מכל אחד מאיתנו כל הזמן אומר אזורים ארוגניים מסיביים על גופו של גבר. רוב הגברים הם די בלהט, באופן כללי, מנשק עם האהוב, כך riser האבן כבר מכנסיים של חצי דקות. ואם האישה תציג פנטזיה וחולה בנשיקות בכל סנטימטר של הגוף הגברי, ההתרגשות שלו תגיע למגבלה. כולם יודעים מה גבר אפילו יותר קל מאשר הגברת. ואת הבנות עומדות זה, סוף סוף לנצל! מחומם הבחור של הבחור של סמוי, אתה יכול להיות בטוח כי אפילו המוח שלו לא יבוא לראש "שמאל". לכסות את האנשים האהובים עם נשיקות, ללטף ולנוגע - התוצאה לא תשכח לצפות!

Просмотров: 97 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close