13:56
חלום לא מזיק: פנטזיות סקס של גברים והבדלים שלהם מן הגברות

כאשר אנשים דורשים להתקשר אליהם פנטזיה תכופה יותר, אתה יכול בדרך כלל לשמוע את התשובה: "זה אוננות". מטבע הדברים, זה נחמד מאוד לדמיין את עצמי כמו יופי צעיר עסיסי או בחור, כפי שכולם יודעים, גוף הגוף. באמת, אבל במציאות, הפנטזיה הזאת לא כל כך נפוצה. במיוחד במקום שאנחנו מדברים על סקס זכר.

התוכן של המאמר

1 פנטזיות ותצוגות על שלהם 2 דמיון ומציאות 3 תוצאות של עבודות מחקר 4 הבדלים מיניים 5 מה אתה רק ציור מסקנות

פנטזיות ודעות על Themii

סקס מתובל בכלל גברים, באופן כללי, מבוססים על פנטזיות. עד לאחרונה, דמיון ארוטכני סצנות Nokonetsya הונחה על ידי לא בריא. תיאורטיקה צריכה להיות אמר כי, איך להשיג פנטזיות סקסיות - זה לא יותר כמו אמצעי לנגן את הכעס המדוכא. סבא עצמו פרויד האמין שרק אנשים לא מרוצים מפנטזים.

כמו תצוגות על אוננות, דעות של החברה עבור פנטזיות מיניות השתנו באופן משמעותי עבור האחרון כמה עשורים. בהחלט, ראוי להזכיר כי עכשיו הם רשומים, כפי שכולם מובנים, אחד הרכיבים inalienable חיי מין בריאים.

דמיון ומציאות 2

באחד כמה מאיתנו מתייעצים, ביקורות מדעיות אלף תשע מאות ותשעים 5 הסבר ניתנת: פנטזיות מיניות אינן מתפללות בהכרח את האיש הזה בהחלט טמונה לגלם את הדברים האלה או אחרים במציאות. בדמיון, יש לו הזדמנות לדמיין את כל מה ש לא, לא לחוות מבוכה, גינוי או לחץ מאנשים אחרים.

לכן, דגש על הניתוח פנטזיות מיניות, אתה יכול, באופן כללי, לקבל רעיון ממצה של אמיתי התוכן משתנה. באמת, עם כל זה, גם לזהות את הזמין בעניין זה בין גברים לבין גבירותיי. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

תוצאות של Essdevoniy 3

במחקר עובד על נושא זה, המשתתפים הוצעו, לשים את זה בעדינות, למלא את הצורה של הגנה עצמית. אולי העובדה כמה אנשים חווים מרגיש אשמה עבור אותם תמונות מיניות שעולות.

בישראל, אין דעות קדומות, ואילו מדובר בעבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש נורמות מוסריות גבוהות. בהחלט כולם מבינים שהיום ההנפקה רק רואה רק את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובמודל הליווי של מחלקת ה- VIP הופכת למחוון הסטטוס.

אבל חוקרים מאמינים כי פנטזיות במהלך אוננות הם סימן בריאות מינית ואפשרות להתחנן.

לעשות אהבה מחוץ לבית כמה באים לידי ביטוי, רומנטי התיישבות (לדוגמה, על שדה הצבעים או על חוף הלילה). תקשורת עם כמה מאיתנו עולה בקנה אחד עם זר. תצפית של איך, כדי להיות מין אחרים אֲנָשִׁים. סטירה ומכות שותף דמיוני.

תוצאות המחקר הראו, כי רוב הצעירים אוהבים פנטזיות במהלך אוננות. רק כמה מנציגי המין המסיבי יחווקו ברומנטיקה שותפים. מה זהה שרובנו רגילים לקרוא, הפנטוסים הנפוצים ביותר, אשר גברים עוסקים?

בדרך כלל, פנטזיות נופלות לתוך אחד הקטגוריות השנייה. ראשית, זיכרונות אה, כפי שכולם ברורים כי עברו מינית משפטים. שנית, הדמיון של אירועים מיניים שמעולם לא היו לנו מקומות (ולא יכול לקרות).

הבדלים מיניים 4

ניתוח גורם כפי שאנו מבטאים למצוא הנתונים הראו כי בהשוואה לנשים של גברים פנטזיות יותר התמקדו במרכיב התרשים-חזותי (ובמיוחד, על המינים איברי המין). כמו כן, הרצפה החזקה ביותר נוטה להתרכז יותר תשומת לב תכונות פיזיות של שותף דמיוני ובפעולות אלה שהוא מלחמות לייצר עם הגוף שלה. תכופים יותר בקרב גברים היו פנטזיות על סקס קבוצתי. במקרה המכריע, הרעיון היה נוכח בפנטזיות הגבריות שליטה נזק.

באופן טבעי, ייתכן שיש גבירותיי, Fantasizing דרך דומה. יתר על כן, זה לא לבטל כמה מאיתנו היא ייעוץ, ראוי לציון הבדלים מגדריים שנמצאו במחקר.

מה יכול להיות, שולחן, להסיק מסקנות 5

כך, בין החלק הגברי של האוכלוסייה במונחים של דמיון ארוטי יש כמה נושאים נפוצים.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. שוב ושוב, הקונים הם צעירים משגשגים שרוצים להסתכל outplayed בחגיגה, הליכה מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. הכנסה זו מספיקה, כך שהוא מכוסה לחלוטין על ידי האובייקטים הדרושים.

לכוון את תשומת הלב לעובדה כי למשל, בשאלון המחקר, באופן כללי, גלן וילסון במשך אלפיים 10 שנה מדענים נתנו את הנושא ליד כל תיאור דמיון מיני הוא ספרה המציינת את קבילותו ובדלה: מאפס (לעולם) עד 5 (כן, כל הזמן). השאלונים תיארו את המינית הבאה פנטזיה. ו T.ד '..

Просмотров: 4062 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close