10:02
רקעים של היעדר זקפה או אזעקת המתנה

כוח הקמת הוא תלוי במספר העצום של הנסיבות. ביום זה, בסופו של דבר, יש מספר עצום של טכניקות המסייעות לפתור את היעדר זקפה.

1 תנאים מוקדמים להקמת: צבר קשיים בריאותיים 2 תנאים מוקדמים להקמת: הפרעות נפשיות 3 Summary: צריך לישון יותר משמונה שעות; יש צורך לאכול 3-4 פעמים ביום, הימנעות כמה לחשוב על חטיפים שונים. Northwood, מזון מהיר, תבלינים חדים, סודה, צ 'יפס הם גם לא, לשים את זה בעדינות, ברוכים הבאים; מחוז מכמה מאיתנו משמש לקריאה, שימוש מופרז כּוֹהֶל. החריגות שלו מושפעות היטב על ידי בריאות זכר, במיוחד בירה ואלכוהול מוגז.

בישראל, אין מקום קדומים, אם מדובר בפעילויות בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש מפעלים מוסריים גבוהים. כולם מודעים לכך כיום האסיקיטן מלווה רק את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי בכיתה VIP לשמש אינדיקטור למעמד הציבורי.

בבירה, הורמונים רבים של נשים וקבוע שלה הצריכה, היא הפכה, מובילה להיחלשות מדהימה של הזקפה, הפיתוח של האגן והחזה; אם אפשר, להימנע מתח. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל או, על ידי במידה האחרונה כדי למצוא שיטות מאבק. ואפילו לא צריך ברזל כי תה טרי על הדשא, מראש קליטה ויטמין C, מראות מרגיעות (מאט, ולריאן), עיסוי, מקלחת מנוגדת, מוסיקה מדיטטיבית - כל זה מסוגל להחזיר את הגוף ולהגדיל את ההתנגדות שלה, וזה מאוד נוח עבור פונקציית זיקפה; ספורט פעיל שבו תאי הגוף רוויים בחמצן, וכפי שהנהיגו חומרים שימושיים; קבלה מראש polyvitamins. במיוחד הפגרה, כאשר היא הפכה, מחלות רכש מחריפות, ואת הגוף נותן כישלון.

רקעים של היעדר זקפה: צבר קשיים עם בריאות

הבהרה הגורמים הראשונים וייעוץ על חיסולו מבצעים את הרופא המטפל, הטיפול העצמי זה לגמרי לא מקובל כאן.

שירותי ליווי בישראל משולמים. מספר, קונים - גברים צעירים מוצלחים המבקשים לנצח להופיע במבט בחגיגה, הליכה מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. זה להרוויח מספיק, על מנת לספק באופן מלא באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

במקרה הטוב, זה יהיה, באופן כללי, לובש זמני, חולף אופי, הגרוע ביותר - להתגלגל muzhchin ב impotent. נערות ליווי בחיפה

יותר ממה שהתחיל לבוא לידי ביטוי, תנאים מוקדמים הבאים הם תכופים:

מחלות אורולוגיות בחלוקות או טופס המתקבל; מחלות המחלות, כפי שאנשים נהגו להביע, אורוגנר מערכות; Hepertonia; מחלות מין; תצורות שפירות שונות חוֹלֵף; neoplasms זדוני; מחלת לב; טָרֶשֶׁת; מתוק, בסופו של דבר, סוכרת מסוגים שונים; לא פונקציונליות של CNS; נזק לחוט השדרה; פציעות בעמוד השדרה; חציית הדם של הדם; תוכן הכולסטרול מופקע בדם; נזק מכני לסיבי עצב בלוטת הערמונית בסופו של דבר התערבויות כירורגיות; הפרעות אנדוקריניות; המחלה של Porkinson.

לא לספור את השאר, על איך אנחנו תמיד יכולים לדבר, פונקציית הזיקפה היא רעה יש לו השפעה וקבלת פנים, כפי שאנו קוראים בעקביות, כמה תרופות: הרדמה, אנטי אפילפטי, הרגעה, אנטי בגודל, משתן, אנטיהיסטומיניניק, סוכנים פגומים ותרופות נוגדות דיכאון.

אין רקע זקפה: הפרעות נפשיות

הפרעות פסיכוגניות רמקולים, כפי שנבלה את הרקע איתך, תנאי מוקדם בעיות ארוכות לכבוש במקום הראשון. גם כאשר זה נראה, הפרעות זקפה מחוברות במדויק, כפי שכולם יודעים, אורגני, מרכיב פסיכוגני מעורב לאופן שבו אנו מתייחסים, בסיסיים, כי אדם, חווה אי נוחות כאלה, חווה מתח חזק.

הפרעות מיניות פסיכוגניות יש שונות מוצא וקושי שונה בטבע, אבל בכל מקרה, להתחיל כאן אתה צריך "מן הראש" כי ישירות שורש שורש גם שקרים.

יותר מאנשים המשמשים להביע, התנאים המוקדמים הבאים נפוצים:

לחץ מדוכא; חוסר ביטחון של כוחותיהם, סלידה בעצמם, חוסר ההערכה העצמית; "תסמונת הפגישה הראשונה" (המיטה היא רק עם שותף חדש ורק ברוז הראשון); "תסמונת קונדום" (האיש אינו סובל את כלי השיט של הקונצרט, והחבר נופל בהם בהכרח); "תסמונת הבתולה" (פחד ממגוון עצמו בהעדר מיומנויות); "תסמונת ויאגרה" (גבר, "כריכה" על זרז כזה, היא כבר פסיכולוגית בלעדיה, כפי שהיא מרגישה מאוד לא ברור); "תסמונת נישואין" (מופיעה בשל העובדה כי האישה לא מרגשת ונתפסת כקרובית, עם כל זה עם נשים שונות, הכל בסדר); שותפים תובעניים מוגזמים (כמו בבחינה: הבאתי לאורגזמה - לא הבאתי); אידיאליזציה, דרישות שותפים מועילה; פציעות ג 'וניור (סקס הופך להיות כמו משהו מלוכלך ושעשע); התנהגות נקבה לא חוקית (מון, pickering על הניסיון של גבר, בגודל של הגוף ולא.ד '.); פוביות כמשפט להיות לידי ביטוי על ידי מוצא שונים (סיוט להדביק HIV, סיוט של שותפים להריון אפשרי ו- T.ד '.); בידוד ליידי, וולגריות מוגזמת; הרגל איך כולם יודעים את הפיאסקו הקבוע; זיהוי של הגברות של הטעיה על נבדק על ידי אורגזמות שלה (מאוד מעריך את התוכנה, כמו רבים חושבים, הנפש הגברית).

סיכום: 3

ההיעלמות של הקמת תנאים מוקדמים שונים מאוד והן שונות. להבין, יש להזכיר את העובדה כי אין צורך לריפוי מוצלח: הרצון של המטופל ואת נכונותו כדי לדבר עם עצתו של הרופא.אורח חיים לא נכון, רע, תזונה רעה, מתח תכופים, חוקיות, עייפות רע, הרגלים רעים - התנאים המרכזיים העיקריים של היעדר זקפה ורווחה מגעילה בכלל. לִפְעָמִים כדי לתקן את המצב, זה קל מספיק כדי לשנות את התמונה שלך החיים: קבוצת אירועים usowed תוכן רציני יותר יש כבר קשיים אמיתיים בריאות, וכמה מאיתנו התרגלו לקרוא, זקפה גרועה - רק תוצאה, ולא את השורש סיבה.

Просмотров: 94 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close