14:37
סטריפטיז

סטריפטיז הוא סוג של בידור שבו שחקן מתפשט בהדרגה לצלילי מוזיקה. ניתן להתייחס לזה גם כאל אמנות או ריקוד אירוטי.

החשפנות הוא סוג של בידור אירוטי שבו המבצע מתפשט בהדרגה, באופן חלקי או מלא, בצורה מפתה וסוגסטית מינית. הקהל מבודר מהמחזה של המבצע החושף אט אט יותר ויותר מגופו.

סטריפטיז הוצגה במקור כדרך לנשים להרוויח כסף בצד מכיוון שאסור להן להיות חשפניות. זה נתפס כאקט מעצים עבור נשים מאז שהוא מאתגר את תפקידי המגדר המסורתיים ומאפשר להן להראות את המיניות שלהן.

המילה "סטריפטיז" הוטבעה בשנות ה-30 של המאה ה-20, כאשר הצוענית האמריקאית רוז לי (1914-1970) הפעילה סגנון ריקוד עם "הפשטה" תיאטרלית של לבוש.

סטריפטיז הוא ריקוד ארוטי או אקזוטי בו המבצע מסיר בהדרגה בגדים למוזיקה ומופע אור משתנה. רקדנים לובשים לעתים קרובות תלבושות פרובוקטיביות כדי לעודד את תשומת לב הקהל, והם עשויים להיות עירומים באופן מלא או חלקי.

סטריפטיז הוא סוג של בידור אירוטי שבו המבצע מתפשט בהדרגה לצלילי מוזיקה. הביטוי מגיע מהמילים הצרפתיות "déshabiller" ו-"étaler", כלומר "להפשיט" ו"להציג".

ישנם סוגים שונים של סטריפטיז. הנפוצה ביותר היא הפשטה איטית שבה מסירים בגדים למוזיקה, בעוד שאחרים עשויים לכלול הופעה עם אביזרים, כגון ריקוד על עמוד או אכילת אש.

סטריפטיז הוא סוג של בידור למבוגרים שבו שחקן מסיר בהדרגה בגדים למוזיקה. צורת בילוי זו נקראת גם "הורדת בגדים".

המילה "סטריפטיז" נרשמה לראשונה בשנת 1907. מקורה אינו ידוע, אך הפועל "להפשיט" נמצא בשימוש מאז 1838 לפחות שפירושו להוריד את הבגדים עד לעור, ושם העצם "רצועה" פירושו חתיכה או שכבה דקה מכל דבר.

ניתן לייחס את הקנטת החשפנות למאה ה-16, כאשר מבצעות היו מתפשטות למחרוזת ורוקדות מול קהל. מאז, זה התפתח להופעה מינית המשמשת לעתים קרובות כסוג של בידור.

המילה 'סטריפטיז' הוטבעה לראשונה בשנות ה-30 על ידי העיתונאי והסופר האמריקאי דיימון רוניון. המונח נגזר מהמילים 'רצועה' (להסיר בגדים) ו'להקניט' (לעצבן בשובבות). https://tessa-murphy.com/regions/Discreet-apartments-in-Rishon-Lezion.php

Просмотров: 55 | Добавил: maddoxleehanvuv | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close